Z poštovní schránky (srpen)

Co pěkného mi během srpna přilétlo do schránky? Pokaždé, když v ní něco najde (tedy kromě letáků) mám obrovskou radost. Postcossing a celkově dopisování nebo pohlednicování mám ráda. :-)


Narciska mi poslala pohled z města Zákupy, kde nějakou dobu v létě pobývala.
Moc děkuji. Pozdravy z výletů mi vždy potěší.

A má penpel Elina poslala pohlednici z Tennessee Aquarium, kde byla přes víkend se svým manželem Ericem.


A teď přišel čas se podívat na Postcrossing. Jaké pohlednice mi došly a kolik jsem jich odeslala? U odeslaných píšu vždy jen ty, které byly v daném měsíci doručené, takže záleží, jak dlouho byly na cestě.

Portugalsko putovalo 1 969 km za 9 dní.
Marta je z Portugalska a má ráda Paříž, Jane Asten a Harry Potter. Její zájmy jsou zvířata, cestování, tanec, jízda na kole a psaní pohlednic. Přeje všechno nejlepší.

Její oblíbená fráze o Paříži – z knihy „Anna and the French Kiss“:

„Queso dizer, é Paris. A cidade da luz! A cidade mais Romântica do mundo! Não sou imune a isso.“

USA cestovalo 9 536 km za 18 dní.
Celeste má mnoho zájmů, ale v létě nejraději cestuje. V Californians miluje pláže a hory. Ráda sleduje filmy v kině.


Rusko putovalo 1 862 km za 10 dní.
Pohlednice je reprodukce obrazu z výstavy v Moskvě „State Muzeum offine arts named after Pushkin“.

Rusko cestovalo 768 km za 12 dní.
Oksana je z Ruska a žije ve westernovém městě Kaliningrad. Přeje vše nejlepší.


Velká Británie cestovala 930 km za 6 dní.
Jutian má rád čínské malíře. Navštívil Taiwan a Čínu, bylo to velmi zajímavé.

Brazílie putovala 9 997 km za 19 dní.
Thiago poslal pohled na supermarket Mercadão v São Paulo, byl postaven v roce 1933. Dá se tam nakoupit ovoce, maso, koření a další věci. Je to velice zajímavé místo. Rád nakupuje čerstvé produkty, z kterých se dobře vaří.

 
Nizozemí cestovalo 561 km za 5 dní.
Annet ráda píše pohledy, když je venku prší, jako zrovna okamžiku, když mi psala. Jen má problém, protože musí k poštovní schránce, aby pohled poslala. Cestou vezme psa na procházku. Ať mi chutná čaj.

  
Brazílie putovala 10 899 km za 19 dní.
Getulio žije Sertão Santana, což je country město v Jižní části Brazílie. Koně má moc rád, a tak mi posílá koňský pozdrav.

Rusko cestovalo 2 673 km za 8 dní.
Maria žije ve městě jménem Syktyvkar. Pohlednice je z města Murmansk, což je nejsevernější město na světě. Koná se tam tradiční sportovní událost „Festival of the North“. Přeje všechno nejlepší.

  
Taiwan cestoval 9 157 km za 17 dní.
Esther pozdravuje z Taiwanu. Ptá se, jaké máme počasí. U nich je velmi horko.

Rusko putovalo 7 789 za 9 dní.
Olya žije v Khalarovsk, čekají jí zkoušky, studuje Economics a miluje překládání jazyků, hlavně čínština. 


Irsko putovalo 1 414 km za 35 dní.
Orna posílá pozdrav z Dublinu v Irsku. Ráda chodí do galerií a má ráda obrazy od Leonarda Da Vinci.

USA cestovalo 6 447 km za 32 dní.
Posílá pozdrav z New Yorku.


Šest pohlednic dorazilo během srpna ke svému cíly:
 Německo cestovalo 383 km za 6 dní,
Nizozemí putovalo 627 km za 7 dní,
Francie cestovala 1 135 km za 11 dní,
Taiwan putoval 9 132 km za 9 dní,
Německo cestovalo 240 km za 4 dny
a Bělorusko putovalo 1 313 km za 21 dní.

Srpen byl bohatý na Tichou poštu, takže se mi sešlo devět pohlednic s různými tématy.
Pro vysvětlení: Tichá pošta je FB skupina, kde se vyhlašují kola po deseti lidech, jednou denně se můžete přihlásit do jednoho kola. Rozlosování určí pořadí, podle kterého se posílají pohledy. Jedna pohlednice vám přijde a vy vyberete pohled, který má nějaký společný prvek a pošlete dalšímu v řadě. Ten společný prvek záleží jen na vás. :-)






A to je všechno. Jelikož mám zpoždění, tak se na další pohlednicování můžete těšit velmi brzy.

Komentáře