Vánoční nadělení

Vánoce jsou za námi a zítra se oslaví příchod roku 2016, tak jsem si řekla, že bych mohla ukázat, co mi Ježíšek nadělil pod stromeček. Dárky se slétávaly během druhé poloviny prosince a já jen stěží odolávala, abych se nepodívala, ale to bych se připravila o kouzlo Štědrého dne, tak jsem musela vydržet. :-)

Štědrý den byl u nás dost poklidný, takže se vstávalo kolem osmé, aby jsme se nasnídali a já s mamkou a sestrou se vrhly na přípravu oběda (rybí polévka s opečeným rohlíkem a Kuba) a večeře (bramborový salát a smažený kapr). Během vypomáhání v kuchyni jsem odbíhala do obýváku, abych připravila stromek na stůl a ozdobila ho. Vtipné bylo, že jsem nemohla objevit ozdoby, jelikož někdo měl nápad přendat kufr s ozdobami někam jinam, tak to byla doslova detektivní práce. :-)
Když byl stromek oděn do vánočního hávu, tak jsem po poledni připravila tác a misky se "žranicí", které se dávají na stůl pod něj. Cukroví, čokolády, ovoce, ořechy a další dobroty nesmí chybět. ;-)

Odpoledne jsem koukala na pohádky a užívala si klidu. Kolem 17 hodiny jsme se navečeřeli, a pak Ježíšek přinesl dárky pod stromeček (přesněji pod stůl). Rozbalovalo se a každý si vychutnával blikající stromeček a dárečky. Připadala jsem si jako malé dítko. :-)


Jako první vám ukážu nadílku od Narcisky, s kterou jsme si dárečky předaly v Plzni. Původně jsem se měly setkat jen jednou, ale ať žije improvizace. Nakonec jsme se viděly třikrát, jednou na trzích a posezení v kavárně, pak na obhlídce trhů a knihkupectví, a do třetice u ní doma. Jen doufám, že jsem jí už nezačala lézt na nervy.
Nadílka je od ní velká a já moc děkuji za dárečky. Přání, čaje (hodně čajů :-D), dopisní papír, rolnička, úžasný hrnek (a velký) a kniha Možná v jiném životě.
Jak vidíte níže, hrnek už hojně využívám na čaj s křížalami a moc mi z něho chutná. :-)


Dále nesmím zapomenout na skvělé dárky od mé kamarádky Lucky Š., za kterou jsem dojela do Plzně. Moc děkuji za Ježíška. Toddík i Whitee byli nadšeni, protože si na vzpomněla a něco na zub nadělila. :-) Mě si získala fialová kravička Milka a vonné tyčinky.


Domácí Ježíšek sice nebyl takhle chudý, ale nechtělo se mi fotit haldu triček, svetrů a rukavice, takže tohle je výběr "neměkkého" nadělení. :-) Propiska, záložky, svíčka se svícnem, dvě poukázky a kniha Harry Potter a Kámen mudrců. 
O téhle knize jsem věděla, že mi ji sestra dá, dokonce jsem se s ní dohadovala, jelikož jsem si chtěla knihu prohlédnout v předstihu, ale sestra prohlásila, že mi jí nevydá, protože Harryho dostanu od Ježíška pod stromeček. :-D


Poštovní nadílka v rámci Postcard Diary od Zdenky K., více se o tom rozepíšu později, až budu ukazovat, co mi přistálo ve schránce za prosinec. Dostala jsem dva krásné popsané pohledy, čajíky a dvoje úžasné náušnice. Moc děkuji.


Knižíšek mi přistál pod stromečkem. :-) Letos jsem se poprvé zúčastnila projektu "Milý Knižíšku potřetí". Tak jsem byla dost zvědavá, co mi nadělí. A nakonec je to kniha Z lásky k vám, na kterou se moc těším a v novém roce se do ní pustím. :-) Moc a moc děkuji nejen za knihu, ale také za pořádání tohoto projektu.


Tak to by mělo být všechno, snad jsem na nic nezapomněla. Jak vidíte, byla jsem vážně hodná, když je nadílka tak bohatá. :-) Mějte se krásně.

Komentáře