Veverčí čtecí výzva

Co takhle pomoct veverkám ve sbírání oříšků? Od toho je tu Listopadová čtecí výzva, aneb zachumlej se pod deku a pomoz veverkám. :-)

Veverčí výzvu pořádá misudai.wordpress.com.

1. - 30. listopadu 2015.


Na listopad jsem se přihlásila do "veverčí čtecí výzvy", ta mě zaujala na první pohled. Veverky mám moc ráda, a tak proč jim nepomoci nasbírat oříšky na zimu. Za každou přečtenou knihu jeden oříšek. :-)
Já si zvolila, že přečtu 10 knih, i když nevím, jestli to stihnu, ale výzva je výzva, tak budu překonávat samu sebe.

1. Levandulové noci (Sophie Bérard) - 296 stran
2. Doctor Who: Silueta (Justin Richard) - 232 stran
3. Harry Potter a Tajemná komnata (Joanne K. Rowling) - 292 stran
4. Kladivo na čaroděje 1: Magie pro každého (Jiří Pavlovský) - 200 stran
5. Ztracená brána (Arnošt Vašíček) - 184 stran
6. Tři měsíce Florencie (Mary Carter) - 360 stran
7. Ostrov v bodě Nemo (Jean-Marie Blas de Roblès) - 416 stran
8. Harry Potter a vězeň z Azkabanu (Joanne K. Rowling) - 388 stran
9. Zlatý kompas (Philip Pullman) - 400 stran

Tak jsem nakonec přečetla pouze devět knih, ale i tak to dopadlo lépe, než jsem očekávala. :-) Skvělá knižní výzva.

Komentáře