Knižní chvilky

Miluji knihy, to asi ví všichni, ale možná nevíte, že se s nimi ráda mazlím. Vezmu knihu do ruky, prolistovávám si jí a laskám její stránky. Hlavně mé oblíbené kousky, které vyndavám z knihovny velmi často. :-)

V umění se příliš nevyznám, ale Chagall má úžasné obrazy, které dokáží proniknout až do duše. Stejně jako třeba Van Gogh nebo Alfons Mucha. Hrozně ráda si tuto knihu prohlížím a pročítám si zjednodušený umělcův "životopis".

Mistr a Markéta od Michaila Bulgakova není lehké čtení, ale pokud vás tato kniha osloví, tak se k ní budete rádi vracet. Od tohoto autora mám o něco raději novelu Psí srdce.

Dvoudílný gotický román Záhady Udolfa je dechberoucí počtení, i když pro někoho to může být zdlouhavé, ale já se nemohla odtrhnout.Tohle je nádherná kniha (vlastně dvě knihy), která stojí za pozornost. Snad na ní brzy napíšu svůj názor.

Nejprve jsem viděla stejnojmenný film, kde hlavní roli hrála Sarah Michelle Gellar (pro mě navždy zůstane Buffy přemožitelka upírů :-D), který byl dost zajímavý. A když jsem zjistila, že je natočen podle knižní předlohy, tak jsem neváhala a půjčila si knihu v knihovně. Přiznám se, že kniha je ještě o mnoho procítěnější a vážně na mne zapůsobila. Takže knihu mám už koupenou, a brzy se k ní vrátím.

Kdo by neznal film Karlík a továrna na čokoládu, viděla jsem ho už několikrát a pokaždé jsem okouzlena čokoládovým světem pana Wonka. A tato tenká kniha za filmem nijak nezaostává, svým způsobem je ještě o kousek lepší, ale na druhou stranu nemá Johnyho Deppa. :-)

Komentáře