I drobnosti udělají velkou radost!

Po delší době se vracím k dělání si radost, možná to zní sobecky, ale někdy je prostě důležité si udělat radost sama sobě. Nemusí jít o nic velkého, něco si vyrobte nebo kupte. Je to snadné a hned si vykouzlíte úsměv na tváři, navíc pokud si tu drobnost dáte někam na stůl, tak se vám zlepší nálada kdykoliv se na to podíváte. Alespoň u mě to funguje. Pokud nejste optimisticky naladění lidé (to já rozhodně nejsem), tak potřebujete tyhle okamžiky pohody a radosti. Může to být pohlednice na nástěnce, květina na okně, kniha nebo třeba jen barevné listí a kaštany...

Dnes jsem si koupila dvě africké fialky - bílou a růžovou, jen je musím ještě přesadit. Já miluji květiny a fialky jsou mé oblíbené. Jen se na ně podívám a už se usmívám. Radost za pár korun a hlavně vydrží, pokud se o ně hezky staráte. Knihomil se ve mě nezapřel a tak jsem si po delší době koupila historickou romanci z vydavatelství Harlequin, a to knihu Někdo to rád hříšné od Carole Mortimer.

Jelikož jsem se ráno stavila v Kauflandu a oni tam měli malé stromečky a břečťan pouze za 15 Kč, tak jsem neodolala a koupila si ještě další radost (nejen fialky). Přiznám se, trochu ulítávám na malých stromkách v květináči a na břečťany. Tahle mánie mě chytla až v poslední době, a tak se neobklopuji pouze květy, ale také stálezelenými rostlinami.
Po cestě domů jsem sebrala pár barevných listí k navození podzimní nálady. Doma už mám několik kaštanů a velkou radost mám ze skleněných kuliček, které na mě náhodou vypadly z šuplíku u květináčů. Vůbec si nepamatuji, že bych je tam dávala a myslela jsem si, že jsem je ztratila. A tak jsem šťastná, že je našla. :-)


Břečťan i stromeček jsem už přesadila a dala na parapet okna na balkóně. Stromek putoval do společného truhlíku, kde mu nebude smutno. Jen břečťany jsou na okně pouze dočasně, protože je na zimu uklidím do pokoje, aby mi nezmrzly.
Podzimní výzdobu budu muset ještě trochu doladit, ale to až někdy jindy. Venku posbírám ještě nějaké listí, pár žaludů a jiné podzimní plody a hned to bude hezčí. Ráda si s květinami hraji, různě je přesazuji a aranžuji.


A čím si děláte radost vy?

Komentáře

  1. Já jsem si naposledy udělala radost novou svíčkou . K Vánocům jsem žádnou nedostala a přes svátky jsem svíčku dopálila, tak jsem si musela objednat nové a vzala jsem si jich i pár do zásoby. Však oni se mi tu neztratí :-D . Taky mám ty s víčkem, takže se nevyvětrají.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.