Momentky (10)

Tenhle nádherný výhled z okna se mi podařil zvěčnit v pondělí 30. června, kdy pršelo a zároveň vysvitlo slunce...výsledkem jsou dvě barevné duhy vedle sebe.
Promiňte kvalitu, ale fotím pouze mobilem. Alespoň můžete nakouknout k nám do Makova. :-)

Já vážně miluji ledovou tříšť. Letos jsem po ní jako šílená.
Zmrzlinu si příliš často nekupuji, ale tuhle ledové pochutnání si dopřávám skoro každý víkend.
S příchutí Coly.

 A ještě jednou ledová tříšť, tentokráte je zelená... příchuť kaktus.
Mňam.

Na zahradě všechno dozrává a tak musím přiložit ruku k dílu.
Zrovna jsem natrhala kyblík černého rybízu, který si dáme do mrazáku.

 A ještě červený rybíz. Přiznám se, už mi to nebavilo a bylo horko, takže jsem trhání brzy nechala. :-)

Fretka Toddík na procházce. Hrozně rád někde běhá, alespoň se vydovádí a doma je klid. :-)
Prostě zlatíčko.

Jedna momentka k nezaplacení!
I psi mohou mít výstřední hrátky... naše fena dalmatina Deny se už dočista zbláznila. Skáce na Káju (labrador Káro) a "uspokojuje" se na něm. Tohle vážně není normální.

Na závěr nesmí chybět kocour Whitee...
Tak krásně kouká, asi nemůže uvěřit tomu, že zase beru Toddíka na procházku a on musí zůstat doma.
Vážně zlatíčko. :-)


Komentáře

  1. Moc hezké fotky. :) Toddík je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásny výhľad :) ! Aj ja drť milujem :D. PS Toddík je úžasný ! Vždy sa mi páčili fretky :).

    OdpovědětVymazat
  3. Mňňňam drť :3 hneď by som si dala.
    Predposledná fotka :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Toddík je sladký. :) Whitee má krásná očička. :)
    Úžasné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. První a poslední jsou nejlepší. A fotí ti to náhodou dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fenky tohle údajně dělají, když chtějí někomu dát najevo, že jsou nad ním dominantní... A dvojitá duha je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Whitee je boží! :)) Jinak tím rybízem mi děláš ale nehorázné chutě! Posledních pár dní nemyslím na nic jinčího, než právě na rybíz - jo, vlastně ještě na angrešt. :))

    Hnízdo zvrhlé Narcisky

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky 8) cica má aké zvláštne očká 8D milé

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.