Recenze: Temná vášeň - Inka Loreen Minden

Hravá erotická romance, kterou přečtete za chvilku a užijete si sexu i romantiku...
Interiérová desingnérka Mia Ferrisová přijela do Anglie, aby na radě Nathana Sterlinga, hraběte z Lindsay navrhla vzhled nějaké místnosti. Předpokládala, že půjde o pracovnu, knihovnu nebo nějaký salónek, ale nikdy by jí nenapadlo, že bude navrhovat interiér sadomaso herny. Nathan je od první chvíle přitahován k Mie, a ona rád podvolí jeho hrátkám...
Jak to dopadne? Podaří se Mie dokázat, aby jí Natan miloval? Nebo bude jen jeho sexuální partnerka? A jak zemřela jeho první žena?
.......

Nakladatelství Moba vydalo první díl sešitové série Odstíny Vášně edice Erotika, která se skvěle hodí do kabelky. Je to tenoučký sešit, který v sobě skrývá svěží, odpočinkový příběh pro každou ženu, která si oblíbila erotické romance. Na rozdíl od několikadílné série se spoustou stránek, které jsou často natahované jako nějaká telenovela, se tady dočkáte happyendu po necelých sto stranách. A to je ohromná výhoda pro nedočkavce, kteří nechtějí čekat (i několik let), jak to celé dopadne.
„Takže vy jste si mě pozval z Kalifonie, abych vám zařídila sadomaso pokoj?“ Snažila jsem se, aby můj hlas zněl klidně, ale neuniklo mu to, že se chvěje.
„Údajně máte kreativní nápady a vše firma má dobrou pověst. Chci, aby to tu vypadalo jinak. Ne tk pochmurně. Možná trochu orientálně.“
(str. 54 - 55)
Erotické hrátky tu hrají hlavní roli, jsou svěží a zábavné, až budete litovat, že příběh není alespoň o pár stránek delší, abyste si mohli ještě chvíli užívat hravou atmosféru.

Mia vede v Kalifornii svou firmu na interiérový desing, ale co se týče mužů je hodně nezkušená. Touží po lásce a společné budoucnosti.
Nathan je prostě Brit, není zvyklý dávat najevo své emoce a po tragické smrti jeho ženy se uzavřel před světem. Má své potřeby a chutě na BDSM hrátky, ale navštěvování klubů mu nevyhovovalo, navíc ho všude pronásledují paparazzi. Je dominant každým coulem a chce poddajnou, ale zajímavou „sub“.
Je Mia taková, jakou ji chce mít? Dokáže se sladit na stejnou vlnu vášně? Nebo před ním uteče?
Hnětl mi zadek. Já se zvedla a on vjel do mě.
Pomalu se začal pohybovat. Seděla jsem s roztaženými stehny na něm a on vnikal do mě. Jeho úd tloukl do mých poševních stěn a já si to užívala. Bylo to fantastické být s ním takto spojena.
Zatímco jsem seděla na něm, před oční košilku mi dráždil bradavky. Pak negližé stáhl dolů a začal mi sát ňadra.
(str. 54 - 55)
Ve vzduchu se vznáší i napětí, protože Mia by ráda zjistila, co se stalo Nathanově ženě. Nikdo jí nic nechce říct a ona je v nejistotě... Skutečně se jeho žena utopila? Nebo ji snad zabil a ututlal zločin?

Rozhodně neočekávejte nic velkolepého nebo hlubokého, to byste byly zklamáni. Ale myslím si, že od erotické romance nikdo neočekává, že bude mít nějak složitý děj a velké množství postav. Tady si bohatě vystačí Mia, Nathan, komorník, jedna služka a dvě kuchařky. To stačí a prostě jde o lehké, nenáročné počtení.

Temná vášeň se čte jedním dechem a jistě bude příjemným zpestřením upršeného odpoledne. Výborná odpočinková četba pro ženy, které touží jak po romantice, tak po erotickém rozechvění.
Hodnocení: 65 %

Název: Temná vášeň (orig. Dunkle Leidenschaft, Shadows of Love, 2013)
Autor: Inka Loreen Minden
Překlad: Marek Pavka
Série: Odstíny Vášně 1
Vazba: Měkká
Počet stran: 96
Vydal: Moba - edice Erotika, 2014 (1. vydání)
Doporučená cena: 49 Kč

Komentáře