Momentky z procházky

Tentokrát jsem si pro vás připravila fotky z mé procházky po Klatovech. Nečekejte žádné památky, je jaro a já se hlavně kochám probouzející přírodou. Jak se tráva zelená, stromy a keře kvetou, vše je mnohem veselejší. Kdyby někoho zajímaly pamětihodnosti Klatov, tak je můžu představit v nějakém článku, což zní jako dobrý nápad. :-)
Park pod Černou věží, která se tyčí nad městem a je vidět z téměř všech míst. Skvělý orientační bod.

Park z jiného úhlu, je vidět památník a hlavně Černá věž. Ty menší věžičky patří kostelu na náměstí.

V poslední době jsem si oblíbila růžovou barvu a tenhle strom (netuším co to je za druh) kvete nádherně.

Zbytky středověkých městských hradeb ještě stojí na několika místech a v blízkosti je pěkná zeleň s místem pro sezení.

Kulturní dům Družba, kde se pořádají plesy, výstavy a jiné kulturní akce.
Před ním stojí "reklama" na velikonoce v Klatovech. Možná se půjdu podívat na trhy na náměstí.

V Klatovech máme London street. :-) Toho jsem si všimla prvně a je to vtipné. I když je to jen second hand.

U potoka mě zaujaly "kaštany" (Jílovec maďal), na kterých raší listy a strom tak vypadá hodně zajímavě.

Jsem vážně šmírák. Vyfotila jsem si cizí strom v zahradě, který mě ovšem velmi zaujal.

Zlatice (Zlatý déšť) miluji. Ta žlutá barva rozzáří celé okolí.
A to je pro dnešek vše, s Momentami se uvidíme zase ve středu.

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.