Langoše s kečupem, sýrem a omáčkou

Víte, že jsem langoše až do konce prosince vůbec neznala? Ochutnala jsem u kamarádky Lucky a moc mě chutnaly, tak jsem si je udělala. Recept je jednoduchý, uděláte základní (naprosto běžné) kynuté těsto a opečete na pánvy s olejem. Vlastně jsou to Rozpeky (ty pečeme na sucho na plechu v troubě), jen udělané na oleji. Jelikož jsme měli langoše k obědu, tak jsem k nim podávala ještě omáčku jako přílohu.

Langoše
42 g droždí
250 ml vody (nebo mléko)
1 lžička cukru
hladká mouka (dle potřeby)
½ lžíce soli
olej
kečup
sýr

Do mísy nadrobíme droždí, posypeme cukrem a nalijeme vodu (nebo mléko), necháme vzejít kvásek. (asi 5 - 10 minut)
Přidáme hladkou mouku a sůl, zpracujeme do vláčného těsta, mouku přidáme podle potřeby. Těsto necháme vykynout (asi 10 - 15 minut).
Z těsta rukou vytvarujeme malé placky a pečeme na pánvi s olejem do zlatova. Vyndáme na papírovou utěrku.
Podáváme s kečupem a strouhaným sýrem, nebo s česnekovou pastou. Cokoliv máte rádi.

Zeleninovo-masová omáčka
malá cibule
olej
250 g mletého masa
voda
250 g mražené zeleniny
nakládané rajčata

Nakrájíme cibuli na drobno a osmažíme na oleji dozlatova, přidáme mleté maso, necháme ho trochu zatáhnout a zalijeme trochou vody.
Povaříme maso, přidáme mraženou zeleninu, znovu povaříme a na závěr nasypeme nakrájená nakládané rajčata.
Rychlovka k obědu, na které si pochutnala celá rodina.

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.