Dopisní překvapení od Rodaw

Jedna z mých nejoblíbenějších bloggerek, skvělá a plná života, Rodaw mě opět překvapila. Tento týden na mě ze schránky vykoukl dopis od ní i s krásnými dárečky. :-) Mockrát děkuji...udělala jsi mi obrovskou radost, slovy to ani nejde popsat a tvé psaní mi do žil vlilo novou sílu. Děkuji!
Na Vánoce jsem si na Rodaw vzpomněla a popřála jí i maličkým dárečkem, v podobě mé vlastnoruční výšivky. Tuhle kreativní osůbku mám prostě moc ráda a chtěla jsem jí udělat alespoň malou radost. Nic jsem za to pochopitelně nechtěla...ráda posílám poštou drobná překvapení či pozdravy svým kamarádům a známým, je to skvělý způsob, jak rozdávat radost a úsměv. 

No, a v pondělí jsem byla sama překvapena, když jsem šla k pošťačce a ona ode mě chtěla podpis, protože mi přišel dopis. Ještě jsem ani nezalezla zpátky do baráku a už byla plna očekávání z tohoto překvapení. Vážně moc díky, drahá Rodaw. :-)
V obálce na mě čekal dopis plný krásných slov, až jsem byla dojatá. Já že tě inspiruji? Přitom je to právě naopak, to ty, Rodaw, jsi pro mě jednou velkou inspirací a na tvém blogu si vždy ráda počtu (přesněji shlédnu skvělá videa). A abych ti udělala radost, tak fajn, pustím se do natáčení videí a pokusím se je dělat pravidelně, nejspíš obtýden.

K dopisu přidala ještě krásné dárečky... knižní záložku (těch prostě nikdy není dostatek a já je neustále někde ztrácím, nebo asi mizí v časoprostoru), odznáček Vampýrské akademie a ukázku z připravované knihy, která mě hodně zaujala.
Mockrát děkuji za milé překvapení, vážně jsi mi udělala obrovskou radost a celý den jsem měla dobrou náladu. Rodaw, jsi vážně skvělá a už se těším na další tvá vynikající videa.
Děkuji ti za všechno!

Komentáře

  1. Takéto darčeky vždy potešia :) A Iba jeden deň je fakt super knižka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, mně zase udělal obrovskou radost tento článek!!! Moc děkuju!! :-)
    A jsem HROZNĚ moc ráda, že jsem Ti udělala radost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Človek bz ani nepovedal, koľko úžasných vzťahov sa dá nadviazať na blogu...Ja som sa nedávno stretla s jednou mojou obľúbenou blogerkou a bolo to proste úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jó, taková překvapení jsou nádherná a Ty si je zasloužíš. Nekruť tou hlavou, já Tě vidím! :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.