Dopis od Ježíška

Vím, že se obvykle dopis píše Ježíškovi a ne naopak, ale letos jsem se poprvé (a nejspíš ne naposled) zapojila do "Odpověď od Ježíška", což pořádá Český Ježíšek. Na konci listopadu jsem tedy napsala svůj dopis Ježíškovi a poslala poštou na adresu: Ježíškova dílna, 362 62 Boží Dar. Do obálky jsem přihodila známku 17,- a čekala na odpověď od Ježíška.

Věříte mi, že jsem se těšila jak mála a byla zvědavá na to, co mi Ježíšek odpoví a napíše do dopisu? Vážně, Vánoce jsou hned veselejší.
Ve čtvrtek 19. prosince na mě ve schránce čekalo velké překvapení v podobě obálky s dopisem, pohledy a letáčkem na hračky. Když jsem nahlížela do obálky, připadala jsem si jako u rozbalování dárků a za to rozhodně patří velké díky Ježíškovi, který mi napsal milá slova, jenž pohladí po duši a zvednou náladu.

Příští rok se zapojím znovu, ať je legrace. Možná někdo namítne, že jsem už stará na to, abych psala Ježíškovi, ale mě je to jedno. Já už sice nevěřím na Ježíška, ale stále v něho věřím. A nesmím zapomenout mu poslat na Štědrý den velkou vzdušnou pusu, za to že je a nosí nám všem dárky.

Až se 24. 12. po večeři rozbliká stromeček světýlky, tak si na něho vzpomenu, protože to je u nás znamení, že dárky jsou u stromečku a už naděloval. To víte, o Vánocích se vážně chovám jako blázen vyžívající se v dětských vzpomínkách a pohádkách.

Děkuji Ježíškovi za krásný dopis a nashle v příštím roce.

Komentáře