Zaprášené vzpomínky mezi pohlednicemi - svátky a vtip

Já vím, asi si říkáte, abych s těmi pohledy šla už do pr.... a raději přidala zase nějakou recenzi, ale já si nemůžu pomoct. Je to nádherné, když se můžu prohrabovat starými pohlednicemi. Tolik vzpomínek, hlavně když najdu pohledy od svého (dnes už zesnulého) dědy, to se pak vracím o několik let zpátky. Ale je to trochu i divné, jakoby mi přišel pozdrav ze záhrobí...
A co jsem pro dnešek vyhrabala? Nejspíš jsem se už vážně zbláznila, ale přei vám Veselé Vánoce, Velikonoce i jmeniny.
Vánoce...na tento svátek mi chodily pohledy či přání vcelku pravidelně, ale letos dorazil pouze jeden, ostatní to odbyli SMSkou či přáním na Facebooku.



Nádherné pohledy se zvířaty... :-)

přání od Rodaw.

Veselé Velikonoce...
...na tyhle svátky lidi už taky neposílají pohledy. Což je smutné.

Letos mi dorazil jen od Nataši a to rovnou s razítkem Velikonoční pošty. :-)

Květiny ke jmeninám.


Radostné pohledy s různými hesly, vzkazy či nápisy jsem v dětství milovala a z každého měla ohromnou radost, vždy mi zvedly náladu a já se často i zasmála. Je to krásné, objevit vtipný pohled ve schránce... škoda, že dnes už se dopisy či pohlednice příliš neposílají. Já bych to uvítala všemy deseti, ale mých "psacích" přátel ubívá a nyní si dopisuji už jen se dvěma a to většinou jen na svátky či jiné významné dny, což je škoda. Nechce si někdo se mnou psát? :-)

Takovéhle vzkazy mě vždy potěšily...

Krása!

Ňuní...




A kdy jste vy naposled dostali nějakou pohlednici, či dopis?

Komentáře