Zaprášené vzpomínky mezi pohlednicemi - z přírody

Ahoj, také rádi posíláte a dostáváte pohledy? Já rozhodně ano, jen to už je dneska spíše vzácnost, než pravidlo. Radost mi udělá každý pohled, ale abych se přiznala, tak největší potěšení mám z různých zvířat a vůbec nezáleží na tom, o co jde. Tentokrát jsem v mé krabice se sbírkou došlých pohlednic vyhraba zvířata z volné přírody, kde je pěkná růzorodá směska.
Dostala jsem je hlavně od rodiny, když jsem pár let žila v Praze u babičky a oni bydleli u Klatov, tam, kde nyní přebývám taky. Jo, jsem holka z vesnice a tak mám k přírodě velmi blízko.




Prasátka...rozkošná.
Tenkrtek je boží!
Už jste někdy viděli netopýra? Já jen v zoo, v přírodě ještě ne, a nebo jsem slepá.
Mám tu docela dost ptáků...jen kdybych tušila, co jsou zač.
Není tady někde ornitolog?




A jeden s dinosaury. :-)

Jak já ráda navštěvuji zoologické zahrady, i když už pár let jsem v žádné nebyla. Jinak však zbožňuji zvířat všech druhů, tedy až na pavouky a hmyz, plazi mi na dálku nevadí. Ale ještěry mám ráda, i když si neumím představit, že by po mě lezl, to bych se asi zbláznila. U mě prostě vítězí kočkovité šelmy, nebo třeba vlci.

z Plzně

žirafy jsou nádherná zvířata

a čičinky, ty prostě miluju.




Tak jsem zase vyhrabala z krabice z mými pohlednicemi další várku, tentokrát s koňmi, psi a kočkami.
Miluju zvířata a tak s nimi i ráda dostávám pohlednice, vlastně mi ani nezáleží s jakým tvorem to bude, i když pavouky zrovna nemusím. :-) Ale hlavně kočky, hafany a koně přímo zbožňuji a nemůžu si na ně vynadívat. S nimi mi vždy uděláte radost.

Nedřív několik pohledů s koňmi...





Čičinky...

A peskové...




A tenhle hafan mi dorazil od Veroniky Černucké. :-)
 

Komentáře