Zaprášené vzpomínky mezi pohlednicemi - z cest

Pro tentokrát jsem vyhrabala pohledy, které mi zaslaly kamarádi a známý z různých cest, takže tu mám i jeden z Bulharska, ale jinak jsou jen z ČR. Přesto je milé, že když někdo někam jede, tak si vzpomene na přátele a zašla jim pozdrav. Škoda, že dneska se to už nedělá, protože to byla krása. Ale jak už jsem se několikrát zmiňovala, svět se změnil a dnes už pohlednice či dopisy nejsou v módě. Mnohem snažší je poslat SMS nebo email a pak dát fotky na Facebook.
Na dopisování mám už jen několik věrných, jinak už jen přes emaily a sociální sítě, což je velká škoda. Nechtěl by si se mnou někdo dopisovat? No, kdyby se tu náhodou našel nějaký takový blázen do pohledů a dopisů jako já, tak bych rozhodně nebyla proti. :-)

Tyhle dva jsou od mé dobré kamarádky Lucky - první z Bulharska a druhý z Lipna.
Tyhle další jsou od přátel z různých koutů ČR.
Krkonoše...Praha
Pozdeň a Šumava.
Čistá a Rustica.

 A mám tu i pohledy z Klatov a okolí. Možná vám to přijde divné, proč mi někdo posílá pohlednice z města, kde bydlím, ale to je ještě z dob, kdy jsem pár let bydlela v Praze a má rodina mi posílala pohledy převážně na Švp (Školu v přírodě). Je to krásný pocit, zavzpomínat si na ty léta, kdy jsem byla na prvním stupni základky. :-)
Nějaké další ještě vyhrabu, ty však budou až s památečními pohlednicemi, z různých výletů, kde si ráda pohledy koupím na památku.




A okolí - Předslav a Měčín, což je blízko Makova.
 

Komentáře