Tajemství mojí kabelky odhaleno

Dámská kabelka...to je největší záhada světa. Co se v ní nosí? Jaká tajemství se v ní skrývají? Třeba mě občas přijde jako velká černá díra, kde mizí věci a objevují se, až když je přestanete hledat.
Milé dámy, co všechno sebou taháte v kabelkách? Známe se, viďte, a tak se v ní objevují věci, které vůbec nepotřebujeme, ale co kdyby se hodily? A tak si občas připadáte, jako byste neměly malé kabelky, nýbrž nějakou příruční krosnu... ;-)
Už je to tak, rozhodla jsem se ukázat obsah své kabelky. Momentálně jí mám více méně uklizenou, takže žádnou pohromu nečekejte. Ale často se v ní najdou haldy účtenek a všelijakých papírků. :-) Sice má několik kapsiček, ale já obvykle využívám jen ty dvě velké, proto neustále hledám klíče, které jsou vždy na potvoru v hlubinách tašky a to někdy naštve.

A tady jsou mé nezbytné věci, bez kterých nevytáhnu paty z domu... kroužkový blog, kam si připravuji body recenzí, nebo si tam všelicos zapisuji; dále tu mám zápisník, který mi slouží zároveň jako diář; peněženka; futrál na telefon (mobilem fotím, takže ho neuvidíte) a knížka. Momentálně čtu Důkazy jejího života od Markéty Hejkalové. Snažím se mít sebou jen jednu knihu, přece jen jsou trochu neskladné a čtečku nemám, ale naštěstí vlastním velkou kabelku, kam se mi toho vejde hodně.
Z kosmetiky tu mám taštičku Bazaar, vůni Adidas Fizzy Energy, kterou zbožňuji a neustále ji potřebuji cítit, dva balzámy na rty Astrid (ani jsem netušila, že tam jsou dva, protože se mi jeden někam záhadně vypařil, ale jak je vidět, už se zase objevil) a krém Garnier body, na který nedám dopustit. A ještě jsem v kabelce objevila dvě gumičky do vlasů a žvýkačky.
Jak říkám, kupodivu ji mám uklizenou, jinak bych ukazovala hodně velký bordel, protože ty papírky jsou vážně všude.

Jinak se v mé kabelce občas ještě vyskytuji všelijaké bonbóny, kapesníčky, časopisy nebo fretka. :-D Jo, Toddík mi do ní občas zaleze a s chutí v ní rochá. Někdy ho do ní dávám i záměrně, to když spolu vyrazíme na procházku po městě a jdeme do nějakého obchodu, tak ho uklidím do kabelky, aby neděsil prodavačky.


I takhle se dá využík kabelka...Whitee mi jí právě zalehl. Nevadí mi to, hlavně když mi z ní nekrade věci, na což je expert. Jeho nechat chvilku samotného, tak mi v ní nezbyde nic a všechno je rozházené po zemi nebo pod postelí. Prostě miláček. :-D
Zdeňka.

Komentáře

  1. Já nosím všechno možný i nemožný :-) Občas vytáhnu věc, kterou ani nevím, že mám a třeba balzámy na rty moje kabelky vyloženě požírají, stejně jako pračka požírá ponožky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kabelka požírá všechny věci, nejen blzámy. To mě přivádí k myšlence, že mi pračka už delší dobu neztratila žádné ponožky, asi dostala rozum. :-D

      Vymazat
    2. Asi to za pračku převzala ta kabelka :-D

      Vymazat
  2. Já tam mám dosti bordel, ale alespoň se všechno hodí :D ...a stejně jako Whitee moje kočka taky moji kabelku takhle využívá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne i nepořádek. :-D

      Vymazat
  3. Ano a nejlepší je prohledávání kabelek, které už dlouho nenosíte...tam toho najdete...moc pěkná čičina :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho prohledávání starých kabelek se dost děsím, protože tam na mě čekají dávná překvapení. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.