2. narozeniny, rozloučení a nové obzory

Zdravím,
shledáváme se na adrese literarnikoutek.blogspot.cz, která bude odedneška domovem Literárního koutku, kam již dna roky (tedy od února 2011) dávám své názory na přečtené knihy. Říkám názory, jelikož o recenzích se dá mluvit až od jara 2012, kdy jsem se tomu začala více věnovat a snažila se zdokonalovat, o což se snažím i nadále.

S blogem na adrese literarnikoutek.blog.cz jsem se dnes rozloučila a opustila jej, protože mě tato doména již nějakou dobu pořádně štvala svými nedostatky a neustálými výpadky, kdy jsem nikdy nevěděla, zda mi nezmizí celý blog a tudíž všechna práce, kterou jsem mu věnovala. A tak jsem mu tento týden zamávala „pápá“ a začala se stěhovat. Ještě nejsem úplně hotova, ale už to vypadá trochu k světu a je na čase zase psát recenze, které se mi mezitím nahromadily.

Naštěstí nemusím začínat úplně od začátku a články si přesunout s datem původního vydání, což se mi hodně ulevilo, protože bych nerada zahodila dva roky práce.

A jak to bude s tímto Literárním koutkem? Hodlám ho vést ve stejném duchu jako ten předchozí, takže tu budou převládat recenze na přečtené knihy všech možných žánrů, pak se tu jistě objeví nějaké projekty a meme, hlavně moje Měsíční mňoukárna, kde se chlubím s knižními přírůstky, Čtenářův deník, kde se objevuje, kdy jsem co přečetla a co mi na knihách líbilo.
Dál bych do budoucna chtěla přidat něco z literatury, jako bude Pitva děl, tedy jaké pokusy o rozbor knih, Literární útržky, kde se objeví trocha teorie a ještě Autoři pod lupou, což bude poohlédnutí za některými autory, jak z minulosti, tak možná i ze současnosti.
Ale jak to všechno dopadne, ukáže teprve čas.

Mohu jen doufat, že si mé recenze i články najdou čtenáře a Literární koutek rychle převezme štafetu „oblíbenost“, což bylo cca 300 čtenářů týdně a opět bude čtený.

Mějte se krásně a brzy plánuji místo narozeninové soutěže, soutěž stěhovací. :-)

Knižní snílek Zdenina

Komentáře

  1. Skvělé, skvělé, skvělé! Moc se mi tu líbí a těším se na všechny budoucí články!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.